Posts

Showing posts from January, 2017

Penjimatan Elektrik Dengan Bio Seleza

Image
BIOSELEZA JIMATKAN BIL ELEKTRIK!!!!!!TERBAIK LA STATEMENT TU???BOLEH PERCAYA KE???Mungkin ada yg konpius dan x percaya sama sekali kan..cam ne pantiliner yg pmpuan duk pakai  hari2 tu boleh jimat letrik kann.mcm x masuk dek akal..KENAPA YE???Pad BIOSELEZA ni mempunyai BIO VEOCITY ENERGY  iaitu sejenis tenaga tulen dan semulajadi yang diperolehi terus dari matahari. Aliran tenaga ini menyeimbangkan medan elektromagnetik (medan tenaga biologi) seluruh badan manusia.Ia akan mengaktifkan molekul air dalam tubuh dan menghasilkan lebih oksigen dalam bentuk yang aktif.
Tenaga tu la yg mampu memberikan kesan kepada kuasa elektrik yang digunakan dirumah kita sendiri..sebabnya ada medan tenaga biologi yg membantu mengurangkan kuasa elektrik tu.Tepuk dada, tanya selera.. perlu ke guna pad BIOSELEZA ni kat umah????Sebarang pertanya boleh pm terus
0136002842#ProjekSTG
#BisnesOnline

RAHSIA KEKAL ANGGUN DAN SIHAT

Image
▶▶RAHSIA KEKAL ANGGUN DAN SIHAT◀◀MAMPUKAH ANDA MENGAMBIL SEHARI 1 KG SAYURAN HIJAU?? Atau....MAMPUKAH ANDA MAKAN SEHARI 35KG ANGGUR HIJAU??...mestilah mampu.....hanyaDengan sesudu BIO VELOCITY ALFALFA sudah memadai untuk menyamai khasiat seperti diatas ..HEBATKAN..Kenapa Alfalfa?
👉Mengurangkan tahap kolestrol...
👉Sangat berkesan dalam menyah toksid serta membersihkan darah..
👉 Memulihkan serta memperbaharui sel-sel badan...
👉 Merendahkan tekanan darah tinggi ..
👉 Menyeimbangkan hormon..
👉 Menyelesaikan masalah migrain..
👉 Ibarat tongkat ali dan kacip fatimah
👉 Pelengkap kesihatan menyeluruhWHATSAPP | TELEGRAM: 0136002842#ProjekSTG
#CATchampions
#businesswithpleasure

KULIT CANTIK FLAWLESS

Image
KALAU NAK CANTIK FLAWLESS MESTILAH DARI DALAMAN DULU. "Cantik didalam baru GOJES diluar"
.
BIAR BETOL HANYA MINUM-MINUM JER RAMAI DAH JADI GOJES!
.
💥 BB PLUS COLLAGEN adalah kolagen yang seimbang dan lengkap bersama kofaktor untuk kulit muka muda berseri.
.
💘Kulit wajah cerah dan berseri
✅ Kulit lebih anjal dan tegang
💘Kulit lebih halus dan gebu
✅ Kulit lebih lembab
💘Kulit lebih licin dan kurang garis halus dan kedutan
✅ Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
💘Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari
✅Kurangkan sakit sendi & lutut
💘Pulih rekahan tapak kaki
✅Rambut kering Menjadi bersinar
💘Memperbaiki kuku yg tidak sihatKolagen baik untuk kecantikkan luaran dan dalaman. Sesuai untuk lelaki dan wanita dan juga ibu hamil lebih daripada 5 bulan.💋Repair 💋Rebuild 💋 RenewWHATSAPP | TELEGRAM : 0136002842

Lipstik Gojes

Image
Nak Lipstick Gojes tak?Jom pakat try #lipstikcozuma. Mudah pakai. Calit je.
Lagipun  ada kolagen tau. Baik untuk bibir. Vitamin E dan  minyak bunga matahari pun ado.
Yang utama sekali, TANPA PLUMBUM!!!Bahaya tau plumbum. Logam berat macam dalam asap ekzos tu. Bahaya kan. Kita nak elak plumbum, di tambah plak dalam lipstick. So.elakkkan ya.Berminat pm inbox Anne 0136002842http://www.wasap.my/60136002842

KHAS UNTUK ORANG TIDAK MAKAN SAYUR

Image
ATTENTION TO ORG YG TAK MAKAN SAYUR..KHASIAT N'LICIOUS- Membantu mengurangkan kencing manis
- Mengurangkan level darah tinggi
- Membaiki masalah dalaman
- Meningkatkan immune badan
- Menambahkan vitamin semula jadi dalam badan
- Melancarkan peredaran darah
-Boosterkan metabolisme dan masalah hormonMinuman buahan campur dan sayuran.
Memang enzymes dari buahan dan sayuran kebanyakan memang paling bagus dari kebanyakan enzyme2 yang lain.Bayangkan, N'LICIOUS ni merupakan produk 118 in 1!
Kenapa 118?
Sebanyak 118 pati buahan dan sayuran telah disatukan dalam 1 produk yang berkhasiat dan bermutu tinggi..WHATSAPP | TELEGRAM
0136002842#nliciouse
#themagicofpartime

BV ALFALFA PENAWAR GOUT

Image
>>BV ALFALFA PENAWAR GOUT<<Dengan BV Alfalfa sgt mudah melegakan penyakit GOUT..ANTARA SIMPTON² KESAN PEMAKANAN BERASID!!!
Hushhh...bahaya tuuu..!!ANDA JUGA RISAU MENDERITA AKIBAT..
➡STROK
➡SAKIT SENDI / SAKIT OTOT
➡JANTUNG
➡DARAH TINGGI
➡GOUTJangan risau BV ALFALVA dapat membantu mengatasi masalah anda...Rawatan Alternatif Untuk Zaman Moden!!!!!🌿CIRI CIRI BIO VELOCITY ALFALFA..👉Pembersihan (detoks) toksid yg berkesan
👉Mengurangkan keasidan dalam badan
👉membantu memastikan peredaran darah yg sihat.
👉Dapat mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan dan minda.
👉Apabila anda bangun daripada tidur, anda berasa Iebih cergas dan bertenaga.
👉Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti.BIO VELOCITY ALFALFA akan membantu …

Masalah dan cara rawat batu karang

Image
BATU KARANG HILANG???
HANYA SEKOTAK " Consultan: 0136002842 AnneGaram Buluh Hai O " memang yang terbaik..🍚💯✅📢💗Kisahnya bermula sebulan sebelum bulan puasa tahun ni 2016. Rasa sengal di bahagian belakang.En. Zakaria CJ terus pergi check up di Klinik kesihatan Balakong. Di suruh buat x-ray di Klinik kesihatan Sg. Chua..x-ray confirm ada batu karang..satu besar & satu kecil di pundi kencing. Terus di minta buat susulan di Hospital Kajang..risau juga nak kena operate..masuk tiub ikut depan..dengan malunya lagi..dah tentu nurse yg akan kerjakan..kebetulan semasa menunggu jumpa doktor di sana beliau bersembang dengan seorang "hamba Allah" yang baru dikenali. Dia menceritakan pernah menghadapi masalah batu hempedu dan pengalamannya menggunakan garam buluh..selepas jumpa Doktor beliau balik & terfikir jika ianya boleh untuk batu hempedu kenapa tidak beliau cuba untuk masalahnya. Pertemuan dengan doktor pada  hari itu hanya untuk set appointment untuk buat scan…

Cara untuk cantik berseri dengan bbplus colagen

Image
Hai.. Nak Cantik Tak???Saya share testimoni Mis Mieya dari #sabah ba..."saya punya kulit jenis yang sensitive kalau kena panas , mungkin sebab saya kulit ala-ala puteri gituuu...Nov lepas saya bermandi manda sana sunway lagoon so saya alami sunburn yang mau cakap teruk nda jugak tapi kulit nampaklah terbakooo , pastu nampak tua , nampak nda kemas .. faham kan feel tu ?? 😅balik sabah sambung lagi mandi kolam . 😅
jadinyaa sunburn tu lambat mau hilang .Jadi saya guna Sabun Me untuk hilangkan jerawat pasir dimuka saya and BB Plus untuk cepat2 kasih hilang kulit ndaberapa cantik tu .saya harap sepa punya masalah macam saya cakap cepat2 lah amal bb plus n sabun marine "Anda jangan percaya . tapi guna dulu 😍 Baru tahu macam sis mieya.. guna aja... lepas guna.. wahhh suka aja..
semoga bermanfaat untuk semua :)#stg
#bbpluscolagen
#marineessencebar
#themagicofparttime
#bizwitpleasure
#CATChampions
#askme0136002842

Kudis di kepala rawat dengan syampoo marine

Image
KUDIS DI KEPALA ANAK DAH KERING DGN SHAMPOO ME 😍
3 HARI JE! 😘zaman kanak2 anne pernah kena gak . masa tu belum ada yg nie lagi... Alhamdulillah.. Ikhtiar itu perlu.. pilihan kak Yan dalam testimoni nie pilihan bijak.
✔KUDIS DAH KERING
✔BAU HANYIR DH TAKDE
✔DAH HAMPIR SEMBUH
Alhamdulillah..syukur sgt Allah bg kesembuhan dgn ikhtiar rangkaian MARINE ESSENCE 👍👍 0136002842#projekSTG
#theMagicOfPartTime
#Bizwithpleasure