Thursday, June 8, 2017

Dapatkan Tidur yang Berkualiti

Nak tidur yang sihat & Berkualiti? Siapa yang tak nak kan. Mesti mahu tidur yang lena bak bidadari bidadara.. Bak raja di Kamar beradu. Bermadah pula kita yer.

Senang sahaja, Cuba bahagikan masa kita utk satu hari

8 jam - bekerja8 jam - riadah, rehat, lain2 aktiviti8 jam - tidur

Tapikan... Gaya hidup kita masa kini tidak membenarkan kita tidur untuk masa 8 jam. Betuk kan? Sebabnya, kita sibuk dengan aktiviti lain selain berehat sepertihabiskan kerja sampai lewat malan, belajar sampai ke pagi, habiskan urusan rumahtangga yang tidak diselesaikan, dan macam-macam lagi. Habis, bagaimana nak dapatkan tidur yang sempurna?

Untuk pengetahuan, tidur yang lena dan panjang juga tak semestinya ia berkualiti..ada yang tidur lena tapi mimpi macam-macam jadi tak enak..bila bangun, masih terasa letihnya... aduhai stressnya....

Jadi bagaimana  kita nak memperbaiki kualiti tidur kita? Ok Anne nak cerita sikit, tentang pelapik tilam Bio-Velicity Sleep Mate ( BVSM ), mengapa menjadi pilihan ramai, termasuk para doktor..doktor?? hihi jom..


jadi.. Jom sama-sama perbaiki KUALITI tidur kita dgn BIO VELOCITY SLEEP MATE..

Kenapa???

Tidur 4 jam seperti 8 jam! Mengapa? Sebab tilam ni meneutralkan semula keseimbangan badan dan mengaktifkan semula sel-sel badan yang baru semasa kita tidur. Senang kan? Tidur je dah boleh sihat.. Kelas gitu.

Luangkan waktu tidur bersama BIO VELOCITY SLEEP MATE.. 

Tiada lagi keluhan.."alangkah indah harinie hari Ahad" masa bangun pagi nanti..

BVSM nie sesuai dibawa ke mana-mana..ringan sahaja macam kain toto nipis tu. So kalau hari raya nie boleh lah bawa pulang ke kampung. Letih jalan beraya, malam tidur dengan BVSM.. Confirm lena dan esok boleh rasa dengan Sihat. 

Seluruh keluarga boleh guna....pasti mereka berterima kasih kepada anda sebab belikan pelapik tilam ni..

Kalau nak dapatkan BVSM nie. Boleh jer hubungi Anne

Sharing with Love

AnneMohamad
0136002842
Location: Malacca, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Sharing With Sayang
♡AnneMohamad♡
Whatsapp : 013 6002842
Projek STG
DreamDrivenBusiness
ExtraOrdinaryLife