Jaminan Kejayaan Join Projek STG (Projek Duit Raya)

Pernah x ada PM tanya .....
" Apa jaminan untuk saya berjaya di STG? " Nak jawab apa , saya  jadi terfikir sejenak .

Cmni.... saya bagi sedikit pencerahan ......
Andaikan anda seorg pelajar dan nak dapat result bagus dalam periksa ...
Tentulah usaha sendiri kan?
Cikgu mmg mengajar , tapi pelajar lah yg kena ulangkaji kena usaha selalu .

So bila join STG pun samalah . Kalau kita nak berjaya usaha terletak pada tangan kita . Nak usaha dapat bonus 3 angka ke nak usaha dapat bonus 4 angka ke nak usaha dapat bonus 5 angka ?

Mentor mmg ada untuk guide sentiasa . Tapi anda lah kena usaha kena BUAT .

Kalau mmg nak menyimpan pastu x buat apa  , buatlah simpanan ASB... dapatlah 7% pada TAHUN HADAPAN 😂 .

Kalau anda jenis yg memang bersungguh2 nak ubah kehidupan dan ada RM 50 , pm lah .... saya ajar . Secara online .
Sebab inilah gaya STG .

Kalau STG ni gayanya main jumpa2 orang , saya pun x mau join 😂

ANDA LAH PENJAMIN KEJAYAAN ANDA BERSAMA #ProjekSTG..

#CATchampions
#2GAJIsebulan

Comments

Popular posts from this blog

BONUS SETIAP BULAN dengan STG

SET RANGKAIAN MARINE ESSENCE

CELGYNIC GOLD (Herba Maharaja)