Thursday, January 5, 2017

Cara untuk cantik berseri dengan bbplus colagen

Hai.. Nak Cantik Tak???

Saya share testimoni Mis Mieya dari #sabah ba...

"saya punya kulit jenis yang sensitive kalau kena panas , mungkin sebab saya kulit ala-ala puteri gituuu...

Nov lepas saya bermandi manda sana sunway lagoon so saya alami sunburn yang mau cakap teruk nda jugak tapi kulit nampaklah terbakooo , pastu nampak tua , nampak nda kemas .. faham kan feel tu ?? 😅

balik sabah sambung lagi mandi kolam . 😅
jadinyaa sunburn tu lambat mau hilang .

Jadi saya guna Sabun Me untuk hilangkan jerawat pasir dimuka saya and BB Plus untuk cepat2 kasih hilang kulit ndaberapa cantik tu .

saya harap sepa punya masalah macam saya cakap cepat2 lah amal bb plus n sabun marine "

Anda jangan percaya . tapi guna dulu 😍 Baru tahu macam sis mieya.. guna aja... lepas guna.. wahhh suka aja..
semoga bermanfaat untuk semua :)

#stg
#bbpluscolagen
#marineessencebar
#themagicofparttime
#bizwitpleasure
#CATChampions
#askme0136002842

No comments:

Post a Comment