Thursday, November 24, 2016

Keguguran Rambut merunsingkan

RISAUNYA RAMBUT GUGUR!!!!

Sekali usap, segenggam rambut di tangan! 😱
Sekali sikat, segumpal rambut tertanggal! 😱
Sekali mandi, penuh toilet dgn rambut!!

Stresss!!!!

Lagi2 dah mula nampak botak!! Takkan kat rumah nak bertudung litup..... 😖😖

Ramai wanita yg ade masalah macam ni terutama selepas bersalin, termasuklah saya.... Jgn risau! Guna je Marine Essence Shampoo... Bau wangi, murah, dan kesan sangat cepat!!! 

Ini feedback kawan saya, Puan Wani yg juga menggunakannya utk mengatasi masalah keguguran rambut.  Setelah 3 hari menggunakannya, inilah feedback beliau>>> SHAMPOO TU BEST LA!! 

Selebihnya, baca kat gmbr ye... 😍

Jgn risau2 lagi... Tak perlu habiskan duit lagi!  Guna je shampoo yg murah sgt ni, bukan rambut je tak gugur, tp siap tumbuhkan balik rambut n jadikan rambut lebih tebal n lembut?

Tak percaya...? Beli la n guna sendiri..tengok camne ok... 😉
#syampoountukrambutgugur
#whatsapp0136002842

No comments:

Post a Comment