Wednesday, March 8, 2017

Kelebihan Pad Bio Seleza

🌸🌸BIO SELEZA PAD🌸🌸

Produk terdiri daripada pantiliner utk kegunaan harian, pad siang & pad malam ‘long & extra long’.

Dengan BioSeleza, TIADA lagi masalah :

❌keputihan, kekuningan, kehijauan!
❌haid tak stabil
❌vagina gatal2 & berbau
❌masalah hormon, sukar hamil
❌pening, kurang tenaga ketika haid atau pad BOCOR

👉KELEBIHAN BIO SELEZA👈

✅Mampu menampung sehingga 150ml cecair TANPA sebarang KEBOCORAN (normal max haid 50ml)

✅Mampu membekalkan OKSIGEN & tenaga BIO VELOCITY (BV) yang menyeimbangkan tenaga ELEKTROMAGNETIK kepada pemakai. Tiada lagi masalah letih, lesu, pitam ketika haid

✅Mengandungi nano perak & ion negative untuk membasmi 99.99% bakteria & Far Infrared Rays (FIR) untuk melancarkan peredaran darah

✅[TEKNOLOGI BV DI'PATENT' KAN, TIADA PAD LAIN DI DUNIA YANG BERTINDAK SEBAGAI 'BOOSTER' TENAGA & MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH SAKIT PUAN

👉KHAS UNTUK SIAPA????

✔ Semua golongan wanita untuk kegunaan semasa haid & pantiliner untuk kegunaan harian

✔ Ibu mengandung : memberi tenaga, mengelakkan masalah keputihan, ‘kencing kotor’ & terkencing semasa batuk/bersin

✔ Lelaki : membantu masalah angin pasang, buasir, memelihara “kelelakian” & pelbagai lagi fungsi lain melalui tenaga Bio Velocity & FIR

✔ Kegunaan lain :

✔letakkan di dalam kasut (utk keseimbangan badan, nyahbau)

✔kool fever’ semasa demam

✔tampal dalam anak tudung utk kesegaran jika kena migrain

pm/whatapps 013-6002842

#ProjekSTG

Tuesday, February 14, 2017

Kenapa Perlu Guna BVSM (Bio Velocity Sleeping Mat)

BVSM - pelapik tilam ajaib!!

10 SEBAB kenapa ANDA PERLU memiliki BVSM :

1) Hanya tengok sahaja pada BVSM selama 10 saat dah rasa tenaganya

2) Jimat tenaga elektrik sbb utk charge hanya perlu jemur di bawah cahaya matahari pagi pukul 7-10 (Cahaya Dhuha)

3) Just tidur sahaja, sakit2 semua hilang dan beransur pulih.Semudah itu

4) Senang & Mudah dibawa ke mana2 sbb ianya ringan..

5) Buang & Mengurangkan kesan radiasi dlm bdn. Semua org menggunakan handphone.
Handphone antara yang menyumbang radiasi tinggi.Oleh itu BVSM membantu membebaskan radiasi dlm badan.

6) Kini, semua org menggunakan pelbagai gajet & alat komunikasi seperti komputer, ipad, tab yang juga pun mengundang radiasi..

7) Hilangkan stress, menstabilkan emosi.

8) Kebanyakan org susah nak tidur ataupun mengalami masalah insomnia.

9) Kebanyakkan org letih, cepat penat dan kurang mendapat rehat yg berkualiti.

10) Fenomena sekarang ramai yg mudah mendapat penyakit seperti gout,senggugut, sakit sendi, saraf, darah tinggi, kencing manis, jantung, asma, stoke.

BVSM telah terbukti membantu menyelesaikan masalah kesihatan di atas.

Tak rugi untuk mencuba.Memang nampak pelik dan tidak logik apabila dgn menggunakan BVSM masalah kesihatan mampu dipulihkan dengan izin Allah S.W.T.

Rawatan yg terkini tanpa sebarang pil, minuman dan juga senaman…
Hanya gunakan semasa tidur anda akan merasai sendiri nikmatnya..

Pm@Wassup Ms anne 0136002842 utk maklumat lanjut.

#themagicofparttime
#roadtoSM
#2gajisebulan

Saturday, January 28, 2017

Penjimatan Elektrik Dengan Bio Seleza

BIOSELEZA JIMATKAN BIL ELEKTRIK!!!!!!

TERBAIK LA STATEMENT TU???

BOLEH PERCAYA KE???

Mungkin ada yg konpius dan x percaya sama sekali kan..cam ne pantiliner yg pmpuan duk pakai  hari2 tu boleh jimat letrik kann.mcm x masuk dek akal..

KENAPA YE???

Pad BIOSELEZA ni mempunyai BIO VEOCITY ENERGY  iaitu sejenis tenaga tulen dan semulajadi yang diperolehi terus dari matahari. Aliran tenaga ini menyeimbangkan medan elektromagnetik (medan tenaga biologi) seluruh badan manusia.Ia akan mengaktifkan molekul air dalam tubuh dan menghasilkan lebih oksigen dalam bentuk yang aktif.

Tenaga tu la yg mampu memberikan kesan kepada kuasa elektrik yang digunakan dirumah kita sendiri..sebabnya ada medan tenaga biologi yg membantu mengurangkan kuasa elektrik tu.

Tepuk dada, tanya selera.. perlu ke guna pad BIOSELEZA ni kat umah????

Sebarang pertanya boleh pm terus
0136002842

#ProjekSTG
#BisnesOnline

Tuesday, January 24, 2017

RAHSIA KEKAL ANGGUN DAN SIHAT

▶▶RAHSIA KEKAL ANGGUN DAN SIHAT◀◀

MAMPUKAH ANDA MENGAMBIL SEHARI 1 KG SAYURAN HIJAU?? Atau....

MAMPUKAH ANDA MAKAN SEHARI 35KG ANGGUR HIJAU??...mestilah mampu.....hanya

Dengan sesudu BIO VELOCITY ALFALFA sudah memadai untuk menyamai khasiat seperti diatas ..HEBATKAN..

Kenapa Alfalfa?
👉Mengurangkan tahap kolestrol...
👉Sangat berkesan dalam menyah toksid serta membersihkan darah..
👉 Memulihkan serta memperbaharui sel-sel badan...
👉 Merendahkan tekanan darah tinggi ..
👉 Menyeimbangkan hormon..
👉 Menyelesaikan masalah migrain..
👉 Ibarat tongkat ali dan kacip fatimah
👉 Pelengkap kesihatan menyeluruh

WHATSAPP | TELEGRAM: 0136002842

#ProjekSTG
#CATchampions
#businesswithpleasure

KULIT CANTIK FLAWLESS

KALAU NAK CANTIK FLAWLESS MESTILAH DARI DALAMAN DULU. "Cantik didalam baru GOJES diluar"
.
BIAR BETOL HANYA MINUM-MINUM JER RAMAI DAH JADI GOJES!
.
💥 BB PLUS COLLAGEN adalah kolagen yang seimbang dan lengkap bersama kofaktor untuk kulit muka muda berseri.
.
💘Kulit wajah cerah dan berseri
✅ Kulit lebih anjal dan tegang
💘Kulit lebih halus dan gebu
✅ Kulit lebih lembab
💘Kulit lebih licin dan kurang garis halus dan kedutan
✅ Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
💘Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari
✅Kurangkan sakit sendi & lutut
💘Pulih rekahan tapak kaki
✅Rambut kering Menjadi bersinar
💘Memperbaiki kuku yg tidak sihat

Kolagen baik untuk kecantikkan luaran dan dalaman. Sesuai untuk lelaki dan wanita dan juga ibu hamil lebih daripada 5 bulan.

💋Repair 💋Rebuild 💋 Renew

WHATSAPP | TELEGRAM : 0136002842

Lipstik Gojes

Nak Lipstick Gojes tak?

Jom pakat try #lipstikcozuma. Mudah pakai. Calit je.
Lagipun  ada kolagen tau. Baik untuk bibir. Vitamin E dan  minyak bunga matahari pun ado.
Yang utama sekali, TANPA PLUMBUM!!!

Bahaya tau plumbum. Logam berat macam dalam asap ekzos tu. Bahaya kan. Kita nak elak plumbum, di tambah plak dalam lipstick. So.elakkkan ya.

Berminat pm inbox Anne 0136002842

http://www.wasap.my/60136002842

KHAS UNTUK ORANG TIDAK MAKAN SAYUR

ATTENTION TO ORG YG TAK MAKAN SAYUR..

KHASIAT N'LICIOUS

- Membantu mengurangkan kencing manis
- Mengurangkan level darah tinggi
- Membaiki masalah dalaman
- Meningkatkan immune badan
- Menambahkan vitamin semula jadi dalam badan
- Melancarkan peredaran darah
-Boosterkan metabolisme dan masalah hormon

Minuman buahan campur dan sayuran.
Memang enzymes dari buahan dan sayuran kebanyakan memang paling bagus dari kebanyakan enzyme2 yang lain.

Bayangkan, N'LICIOUS ni merupakan produk 118 in 1!
Kenapa 118?
Sebanyak 118 pati buahan dan sayuran telah disatukan dalam 1 produk yang berkhasiat dan bermutu tinggi..

WHATSAPP | TELEGRAM
0136002842

#nliciouse
#themagicofpartime